.

Just go for it

Publicerad 2014-09-24 00:46:20 i Allmänt,


Halloj! 
Blev inte så mycket bloggande.. Går upp & ner det här meen men! 

Ikväll ligger jag och funderar på vad f*n jag vill göra med mitt liv. Just nu känns det som att det står helt still men inuti mig så går det i hundra! Jag vill typ allt & ingenting, det enda jag vet är att jag vill bort! Jag vill inte vara kvar i den här lilla staden, jag vet lix hur den här staden funkar nu, hur folket funkar, vad som finns, hur allt ser ut osv.. Jag vill till något nytt! 
Helst av allt vill jag få uppleva ett nytt klimat, ny kultur, nytt folk, allt nytt! 
Det är det enda jag känner att jag vet. Och det har jag vetat läänge. 
Vad jag inte vet är vad jag vill arbeta med, vill jag lämna min familj, mina vänner? Tanken skrämmer mig, helst av allt skulle jag dra med mig allihop på min resa, vad det än blir. Fast det går ju såklart inte haha. 
Men jag känner att jag kommer aldrig finna min passion här, mitt driv till att bli något/någon, jag känner ingen lust liksom och det är alla människor värda att finna och då får man väl iallafall i mitt fall iallafall försöka. Jag är inte rädd för utmaningar jag kan möta på vägen och jag är inte rädd för att misslyckas, bara jag vet att det är värt att kämpa för. 

Jag funderar på olika yrken, jag kanske ska hoppa på nån utbildning som jag kan nyttja i min resa härifrån. Något som är lite spännande, läskigt men väldigt roligt. För det är ju det jag vill ha i livet. 
Frågan är vad... 

Jaaja, får väl fortsätta klura... Försöka samla mina tankar, hitta något jag brinner för och bara go for it! 

Kommer nog bara använda bloggen till att skriva av mig då & då, kanske lägga upp lite bilder.. Ah, det jag känner för. We'll see :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela