.

Juste!

Publicerad 2014-06-08 16:56:35 i Allmänt,

 
 
Juste, jag har en blogg! Haha... kom på det när jag satt här för mig själv och funderade över livet och jag kände att jag vill skriva av mig lite på något sätt. 
Nu menar jag inte att jag ska skriva om allt dåligt som hänt/händer i mitt liv utan lite vardagligt bara.. 
När man är ensam kan det vara kul att dela med sig till någon/några på något sätt hehe (a) 
Aja.. Kör väl igång igen med det här inlägget. Just nu bor jag ensam, återigen i hageby! Jag pluggar till uska och jobbar på hemtjänst vilket jag trivs jäävligt bra med :) Mina största planer just nu är att få iordning min lägenhet, ha en grym sommar och att hitta mig själv kanske, lr.. jag vet väl vem jag är men jag vill känna mig nöjd med att vara just jag och jag vill vara stark i mig själv och inte känna behov utav att ha någon annan i mitt liv :) 
Sååå ja, det var väl det typ! Lite snabbt om hur läget är just nu och framtiden får ni följa med på :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela