.

I used to want you so bad

Publicerad 2014-06-11 09:25:53 i Allmänt,

God morgon! 
Gick upp runt 8 för att hinna tvätta lite innan jobbet.. men det blir inget jobb för mig idag.. 
Mina knän gör fruktansvärt ont och är svullna så jag får vila upp dom innan jag jobbar igen :( 
Ska boka läkartid också.. väntar på att vårdcentralen ska ringa upp nu. 
Men men.. Annars är allt bra med mig :) Men det känns såklart.. inte kul att vid bara 21 års ålder inte kunna röra på benen ordentligt meeeen men :)
Nu får jag en dag att slappa bara, blir nog skönt ändå om jag lyckas koppla av och inte blir sådär rastlös som jag alltid blir när jag inte har något planerat.. jag tkr inte om att inte ha något att göra haha :p full fart ska det va!
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela