.

even when I lose I'm winning

Publicerad 2014-06-14 21:53:54 i Allmänt,

 Hej hej!
Idag har jag träffat min älskade bror Robert :D Han bor i boxholm så blir inte så ofta tyvärr.. men idag sover han hos Desi så jag åkte dit efter jobbet och hälsade på en stund! Han åkte iväg en stund så satt jag och Desi och pratade om inredning, kläder och annat skojsigt ^^ Underbart :)
Nu är jag hemma efter en mysig cykeltur hem tsm med Ralle. Nu ska jag varva ner lite innan det är dags att sova... Imorn jobbar jag delad tur på jobbet, hoppas hoppas hoppas mina knän håller!! Återstår o se.
Hoppas ni haft en bra dag iaf! 

Kommentarer

Postat av: Desireé

Publicerad 2014-06-27 23:26:29

Snygga bilder! Älskar vita brallor!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela