.

My heart goes boom, boom, boom!

Publicerad 2013-06-29 21:08:05 i Allmänt,

Regn, sol, regn & sol.. Så har typ vädret vart idag :p men det är härligt när vädret är lite busigt! Dock inte lika härligt när det åskar & blixtrar men men.
Sov hos min kära systeryster inatt :) vi hade lite fest där igår! Lägger upp bilder från det snart! Jag & Desi lagade iaf till jätte god mat idag och så har vi handlat & svullat chips & godis (a) mums! Båda var väl lite bakis och mådde som vi förtjänade typ så en slappdag passade perfekt! Nu är jag iaf hemma hos min älskade och vi håller på och sorterar lite (finally!!) bland allt som fick följa med mig när vi blev sambos!

Kommentarer

Postat av: Desireé

Publicerad 2013-06-29 22:35:02

Det blev himmelskt gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela