.

Underbara sommar!

Publicerad 2013-07-07 20:52:24 i Allmänt,

Hej!
Mina två senaste dagar har varit helt underbara! Vi åkte ut till min älskades far m.fl. igår och vi grillade, badade pool & tunna, solade, drack gott & hade det jätte trevligt! Sedan sov vi i deras gäststuga, jätte mysigt! Älskar sommaren!!
Idag har vi solat lite, bara tagit det lugnt fram tills att det var dags för dansträning! Vi körde på som fan under träningen och nu ligger jag bara hemma i soffan, tar det lugnt och njuter :) imorn är det dags för ännu mer njutning & härligheter, då drar jag, Anna & Desi iväg till Annas land tills tisdag :D

Kommentarer

Postat av: Desireé

Publicerad 2013-07-07 23:38:44

Längtar så otroligt mkt tills imorn. Att få njuta av sommaren på riktigt!! Exakt så jag vill ha det!
Ralle ser ut som en biff på andra bilden :p låter som ni haft det jätte nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela