.

If this ain't love, then what is?

Publicerad 2013-07-03 22:52:07 i Allmänt,

Hej hej! Den här dagen har bestått av, inte helt oväntat kanske, men dans :D älskar att dansa så ofta nu! Har börjar dansa 3 dagar i veckan ist för 2, ibland mer än det och jag tycker det är underbart! Jag gör något jag älskar och får samtidigt riktigt bra träning! Kan det bli bättre? Efter träningen så umgicks jag iaf med Desi och Alicia en stund och sen har jag bara vart hemma med min älskade och slappat! Imorn kanske Desi kmr hit :D blir kul! Får hoppas på bra väder så att vi kan sitta ute i solen !

Kommentarer

Postat av: Desireé

Publicerad 2013-07-05 18:40:10

Jätte fin bild! Får komma en annan dag eftersom vi åkte o bada :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela