.

Jan. 20, 2013

Publicerad 2013-01-20 11:37:35 i

God morgon!
När man tittar ut genom fönstret idag så ser det ut som vår.. Kylan utomhus förstör ju dock den känslan.. Aja..
Idag känner jag för att dra & sola solarium, får dock vänta med det tills pengarna rullat in i slutet av månaden -_- känner för att tattuera mig också haha, men det får jag också vänta med!
Men men, ikväll är det dansträning! Underbart, börjar förhoppningsvis med One Heat tabletterna idag också, om jag lyckas hämta ut dom! Jag hoppas på att dom funkar prima för nu fan ska jag komma i form igen.. Är så trött på att inte ens vilja se mig sj i spegeln :/ nu ska det bli ändring på det! :D aja.. Ska väl försöka blogga lite oftare.. Då kanske det inte blir lika långa inlägg xd (a) så vi hörs väl snart!
Puss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela