.

I'm leaving

Publicerad 2013-01-09 21:50:02 i Allmänt,

Något jag kan skriva om här på bloggen är ju iof att jag och min kärlek kommer att flytta till Thailand!  Kan ta upp till ett år men vi kommer iaf dra! Detta är nog ganska svårt och hårt för min familj och nära att ta, det verkar som att det kommer ta ett tag för alla att inse riktigt :p men men, självklart kommer det vara sjukt hårt att lämna alla.. det kommer göra ont i hjärtat men jag(vi) kommer iallafall att komma hem till sverige varje sommar så det blir nog bra! Jag kommer ju kunna skypa och facebooka med alla ;) tur att sånt finns! Och på så sätt kommer jag även kunna se min vackra systerdotter växa och jag kommer kunna följa hennes alla steg i livet.
Jag längtar något enormt, ett helt nytt kapitel i mitt liv! Att komma bort från allt och bara börja om, och i paaradiset ;o :D Aja, kommer väl mer "information" om allt det här ju mer vi närmar oss flytten, frågan är om ni vill bli uppdaterade ? xd ;*

Kommentarer

Postat av: anna hagsell

Publicerad 2013-01-09 23:35:26

Kört hårt fina Tette,du kommer dock bli otroligt saknad här <3

Postat av: Desireé

Publicerad 2013-01-09 23:38:06

Har tänkt säga att du borde blogga om det här! Dela din resa med oss :) vill inte inse än, tänker inte.. Höhö.

Postat av: moa

Publicerad 2013-01-10 13:19:04

åh fan vad kul, Thailand är helt fantastiskt!! Vart har ni tänkt åka? :) Kan du inte skriva ett längre inlägg om hur ni har tänkt? För vilka pengar ni ska resa dit för, hur ni tänkt att bo där nere och hur ni ska klara er. Jätte spännande Tette! Hoppas detta går vägen :D

Postat av: Misha

Publicerad 2013-01-15 01:43:44

Var försiktig bara så att du inte bara åker iväg i 2,5 år och fortfarande är kvar sex år senare... som vissa andra...:P

Postat av: Misha

Publicerad 2013-01-15 01:51:32

Var försiktig bara så du inte åker iväg i "2,5 år" och fortfarande är kvar sex år senare, som somliga andra... :P Du får skriva mer om det här Tette, hade du tänkt att åka dit i blindo och bara hoppas på att hitta jobb eller kirrar du allt i Sverige först?

Postat av: Emma Lannebrink

Publicerad 2013-01-19 11:42:05

Hoppas du får en mysig lördag!
Är du intresserad av en gratis header eller vet du någon som är det? kontakta mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela