.

the way you make me feel

Publicerad 2013-02-11 21:16:29 i Allmänt,

Hallå hallå! 
Har egentligen inget jätte intressant att dela med mig utav men tänkte bara säga att min helg varit awesome! 
Berättade ju mkt om det i förra inlägget, men jag har fått fina presenter också! jag fick tex. en hårblås (aaaah!Lycka!!) av mina sötaste småsyskon, ett presentkort av Harri, en halsring av Inez & Sakki, ska få en tattuering av min käre mor & även en av min prins! Så vad jag förstått som så ska jag & Ralle åka till Stockholm   inom en snar framtid och så ska jag få tattuera mig där :D wiiii! Alla presenter är helt underbara och jag blir så glad av bara tanken! Jag är absolut inte sån som egentligen "bryr mig om" presenter, det är absolut inget jag förväntar mig! Jag delar hellre en kväll med skratt & glädje tillsammans med alla mina vänner och firas på det sättet än att sitta med massa saker som inte får mig att känna lycka inombords ^^Haha aja, nu flöt jag iväg lite på det där.. men men, jag är jätte tacksam för alla presenter, alla gratulationer och över att mina vänner och min familj firade min födelsedag tsm med mig! :) Tack!! <3 
Tänkte lägga upp lite bilder från helgen snart också! 

Kommentarer

Postat av: Desireé

Publicerad 2013-02-12 21:41:29

Jätte fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela