.

I just met you, and this is crazy

Publicerad 2012-06-28 12:05:25 i Allmänt,

Hej hej ! Vet att vissa undrar över hur det gick på arbetsintervjun/provsminkningen :) Det kändes bra och jag tror dom var nöjda, det var dom vibbarna jag fick iaf och jag fick beröm för att vara "lätt på handen", hon tyckte det var bekvämt att bli sminkad av mig och det är ju ett stort plus! Jag kommer få besked om ungefär en vecka! Vi får hoppas på att det blir ett bra besked ;)
Aja, dom senaste dagarna har jag tillbringat hemma hos Thiago, myspys! Även min pluttis Geisha är ju självklart här :) Idag är det äntligen fint väder så vi ska väl hitta på något kanske, känns dumt att bara sitta inne!

Kommentarer

Postat av: Desireé

Publicerad 2012-06-29 15:42:02

Jag tror och hoppas du får det :D för din skull.. BAJSKORV som flyttar dock................ :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela