.

100429

Publicerad 2010-04-29 21:50:29 i Allmänt,

God kväll ^^
Ligger hemma i sängen nu som vanligt (A)
Har vart på stan hela dagen. Var och bytte mina skor till en storlek större och det blev perfekt ^^
Har gått omkring med dom hela dagen nu xD Har gaaanska ont i fötterna nu men sånt man får ta ;) I love them!
Men men, konserten jag var på var ganska bra ^^Mycket fin sång iallafall och det är sjukt hur mycket jag saknar att sjunga i kör nu alltså <3
Imorn ska jag till stan och köpa skinnjacka(inte äkta) och sen senare ska vi iväg några st och supa och spela basket eller vad det var och efter det ska vi till folkets park och åka virvelvinden och muppa oss ;)
Ses där ?
Puss på er ;*

Kommentarer

Postat av: mirjam

Publicerad 2010-04-29 23:33:20

Kan jag va me er ett tag eller? när ska ni till folkparken?<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela