.

Svar på tal

Publicerad 2013-03-02 11:41:37 i

Jag vet inte vem som läser det här & jag skiter i det också.
Det är så mycket skitsnack om mig och om hur jag tog hand om Geisha! Jag har aldrig någonsin vanvårdat henne! Hon var en lycklig hund med mig och var alltid pigg & glad! Hon har aldrig varit utan mat eller vatten, hon har alltid blivit rastad & fått promenader, hon har fått kärlek och en bra uppfostran!
Och att folk som inte ens känner hunden nu kan komma och säga att hon är en förändrad hund sen hon flyttade ifrån mig, det är bara patetiskt!
Och folk som inte är bättre själva ska inte säga någonting heller!
Vuxna människor borde vuxit upp nog för att inte sitta och snacka skit, hitta på historier osv om en annan människa! Det är skrattretande och patetiskt!
Och kan man inte ta sin fodervärd seriöst och sina hundar seriöst så kanske man ska satsa på något annat!
Det spelar ingen roll om man är vän med sin fodervärd eller vilken relation man än har, man ska ta det seriöst och visa respekt för varandra!
Jag ångrar inte det minsta att jag hade Geisha men just kenneln och ägaren var helt fel! Och ni som säger att ni har vittnen på att jag vanvårdat henne, till er kan jag ju meddela att jag har vittnen som sett hur oseriöst det hela varit och om som vet att Geisha alltid mått bra & haft det bra! Och mina vittnen grundar inte det på skvaller & skitsnack!
Så ett tips till alla, välj en erfaren och mogen uppfödare om ni ska bli fodervärd!
Och en uppfödare som kan hundar & som ser till deras bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela