.

want it back

Publicerad 2012-11-28 22:22:00 i Allmänt,

Den där kroppen!! Den ska jag ha tillbaka! Jag känner mig inte alls bekväm i min egen kropp längre.. sen i somras(då jag såg ut som på bilderna) har jag gått upp 8 kilo... Jag tycker absolut inte att alla passar att vara så smala men jag tycker själv att MIN kropp ser bäst ut så och det är då jag känner mig nöjd och bekväm! 
Jag har varit så lat nu i flera månader och knappt rört på mig alls, jag har ätit massa onyttigt och sedan gick jag också på mediciner som gjorde att jag lade på mig väldigt mycket "/ Av dom medicinerna gick jag nog upp ca. 6 kg.. Men nu har jag iallafall slutat med medicinerna, jag har börjat dansa igen och jag har idag börjat på LCHF dieten så nu jävlar! Nu ska jag bli nöjd igen :)

Kommentarer

Postat av: sanna thaleman

Publicerad 2012-11-28 22:38:00

Du är vacker som du är!! <3

Postat av: Maja

Publicerad 2012-11-28 23:25:42

Har samma problem! Har också gått upp 8 kilo sedan i våras typ :/ Dags att kämpa här med asså!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela