.

tusen bitar

Publicerad 2012-05-28 19:53:37 i Allmänt,

mitt liv har gått i tusen bitar.. och mitt hjärta likaså..
Jag känner mig så oälskad.. så ovärd.. så ensam och jag är inte värt ett skit..
Jag är villig att kämpa för kärlek och har alltid gjort det men ingen har någonsin kämpat tillbaka.. Jag ska nog vara ensam.. Det är nog meningen för jag förstår mig inte på kärlek längre. Jag förstår mig inte på mig själv. Jag känner mig patetisk och ful.. inuti och utanpå.. Just nu vill jag bara somna och aldrig vakna upp igen.. mitt nästa liv får gärna vara lite lättare.. fullt av kärlek och respekt..


Jag skiter i vad folk tycker om det här inlägget!

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2012-05-28 20:29:04

Vi som älskar dig så mycket gumman, saknar dig <3

Postat av: jenny

Publicerad 2012-05-28 20:47:26

älskar dig bästa vän! <3 du klarar dig genom det här, finns alltid här för dig ! det är bara att du ringer när som helst dygnet runt!! vi klarar allt tillsammans, har så mycket att ge tillbaka till dig så som du funnits här för mig och hjälp mig genom allt , love u <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-05-28 20:56:30

Det är så många som älskar dej gumman och inte minst jag, du betydre otroligt mycket för många och för mig, du är vacker på insidan och utsidan, dethär är bara en svacka i ditt liv, det kommer bli lättare även om det inte känns så nu och du har alltid mig vid din sida, jag hjälper dig på vägen genom livets svåra dagar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela