.

Nyårs förhoppningar

Publicerad 2011-12-29 12:54:23 i Allmänt,

Jag tycker inte om att lova mig själv saker, för dom håller jag typ aldrig.. Men samtidigt vill jag inte lova någon annan någonting heller som jag vet att jag kan ha svårt att hålla!
Därför kör jag på Nyårs FÖRHOPPNINGAR! :D
Det kommer att hända ganska mycket i mitt liv det kommande året så jag har ganska höga förhoppningar.
1. Sluta röka! (igen)
2. Leva ett sundare liv-träna oftare, äta nyttigare, sova bättre, dricka mindre alkohol och som sagt, sluta röka!
3. Ha en vältränad snygg kropp till sommaren, jag är ganska nöjd med min kropp just nu men vill bara få lite muskler ;)
4. Gå ut skolan med bra betyg! Måste plugga som fan nu, det är inte långt kvar! :)
5. Ha en grym student!
6. Hitta ett jobb! Det är så himla mycket jag vill göra men jag måste ju börja någonstans och frågan är vart...
7. Lägga ner mer tid på min älskade hund! Jag är lite lat men det här året ska jag fan bli bättre på att gå ut i skogen, leka och lära henne massor nya spännande saker ^^
8. Lita på mig själv! Jag måste börja lita mer på mig själv, lita på att jag kan och att jag faktist klarar allt om jag bara vill!
9. Shoppa mindre! Min pojkvän säger att jag är shoppingberoende, så allvarligt är det absolut inte men jag kan hålla med honom om att jag måste shoppa mindre (A) "/
10. Ta vara på kärleken. Jag älskar min pojkvän mer än något annat och jag vill dela resten av mitt liv med honom! Jag(vi) måste ta vara på vår kärlek och jag sluta reta upp mig på onödiga saker, vilket nog alla gör alldeles för mycket! Jag ska försöka göra vårat förhållande mer spännande, hitta på nya spännande saker osv. :)

Kommentarer

Postat av: Simon Eriksson

Publicerad 2012-01-09 02:15:58

Du är shoppingberoende!!!!!!

Postat av: Simon Eriksson

Publicerad 2012-01-09 02:19:59

Du är shoppingberoende!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela