.

100330

Publicerad 2010-03-30 21:31:02 i Allmänt,

God kväll ^^
Sry för dålig uppdatering men min dator har vart inlåst i mitt skåp på skolan sedan igår (A)
Sov hos mor igår, löste korsord på kvällen som vanligt och somnade sen sött xD

Idag har jag vart med Simon, Anna, Mårten, Desi, Mirjam & Jenny ^^
Jenny, Mirjam & Desi stack efter en stund bara och då gick vi andra vidare till vasaparken ifrån stan.
Där sprang jag & Anna omkring och lekte hah, skit kul !
Sen satte vi oss på bibban ett bra tag innan vi alla stack hem. Inatt sover jag hos Anna :D Myspys !
Ska kolla på film och så & prata.
Men men, ni får ha det så bra !
Puss på er ;*

Kommentarer

Postat av: Desireé

Publicerad 2010-03-31 10:47:52

Så härligt :D

fredag kommer bli bäst, o vi ska ta hål i öronen :D:D

VERY MUCH LOVE TO THE SPRING <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela