.

100329

Publicerad 2010-03-29 09:13:23 i Allmänt,

God morgon ^^
Får väl berätta lite om helgen.
I fredags var jag med min älskling på stan hela kvällen ^^Vi skulle gått på bio men sket i det <3 
På lördagen firade vi Sanna med hennes bröder m.m och sen åkte vi in till stan och festade hos Jimmy ^^Var skit kul först, vi dansa, skratta & sjöng xD Men när alla drog sen så sket sig allt. 
Vart bråk & bord m.m kastades omkring så jag, Sanna & Simon vart hämtade..
Hade dansträning igår och fyf*n vilken träningsverk jag har idag då xD Överallt ! 
Aja, nu sitter jag i skolan och börjar stylingen nu ! 
Så måste avsluta ! 
Puss på er ;*

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-03-29 11:35:24

haha jo vi fick ju slänga på oss kläder oh sen åka ;D <3

Postat av: Desireé

Publicerad 2010-03-29 11:53:41

Omg haha du var otränad du tette xd

haha jag, jenny o mamma fick oss ett litet äventyr där mitt i natten i morgonfrillor o allt :D vi måste vart så extremt supersnygga!!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela