.

100429

Publicerad 2010-04-29 13:04:02 i Allmänt,

Helloj ^^
Min dag blev åt helvete.. igen ! Missade bussen och missade livräddningen lr vaf*n det var på skolan så nu får jag ig i idrott och sen trodde jag vi skulle ha lektioner efter lunch iallafall men ne.. Skulle möta Jenny vid skolan kl 12 men vaknade 10 över 12 av att min käre mor ringde -_- Men nu ska jag iallafall möta henne när hon slutat sen ska vi ner till stan, möta Simon, byta skor & sen vet jag inte (: Ikväll blir det iallafall att kolla på 9ornas projekt :D Nicenice ! 
Men men, Försökte få till en några bra bilder nyss vilket inte gått bra på väldigt länge.. gjorde det inte nu heller men aja. Här får ni en ^^

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-04-29 13:07:18

sötnossxd <3

Postat av: Desireé

Publicerad 2010-04-29 14:48:40

jätte fin bild! ska bli skit kul att se musikalen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela