.

HJÄLP !

Publicerad 2009-11-30 21:25:16 i Allmänt,

God kväll ^^
Sitter nu och käkar glass (: Mums!
Har vart ute och träffat Niklas & Macke en stund (: Nice <3
Var hos tandläkaren förut också, det gick jättebra ! Hade ingenting fel på tänderna förutom lite tandsten eftersom jag röker -_- men tandläkaren tyckte iaf att det verkade som en jättebra idé att ha som nyårslöfte att sluta :D
Nu ska jag snart lägga mig och sova så jag orkar upp imorn.. vilket jag fått ett j*vla problem med dom senaste veckorna (A)
Men tänkte iallafall be om lite hjälp, här får ni se en header som jag tänkte ha här på bloggen.. Villfå lite mer julkänsla här :D Vad tycker ni ? Och har ni några ideér på hur jag kan ha resten av bloggen ? Färger osv. <3

Kommentarer

Postat av: Niklas

Publicerad 2009-11-30 23:40:02

aa de var riktigt nice o träffas :D bara de att du fick lite öl på skon xD men jag fick ju nästan halva burken över mina skor xD<3<3<3

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-05 14:27:23

Ja jultema är mys :) men ändra det rosa på kanterna t varm röd ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela