.

Thinking of you.

Publicerad 2009-08-31 09:30:02 i Allmänt,

Hej hej (:
Nt skrivit på ett tag nu igen xd men påmindes av att Jenny hade uppdaterat sin blogg (A)
Den här helgen har vart väldigt härlig ;D I fredags sov jag & Mirjam hos min Adam (: 
Dömysigt.. vart lite depp ett tag men men.
I lördags träffade jag Anna, Sanna, Macke m.m o sen möttes jag o Adam & sov hos mig ;p
Lite tjaffs först men men .
I går åkte jag och Adam till honom och så sov vi där :D Helt sja ute på landet, dööömysigt (: Har nog aldrig mått bättre eller vart lyckligare än vad jag var igår (A)
Han gör mig hel på nått sätt, vi har nt vart tsm alls länge men det känns så.. och det känns så himla bra ! 
Älskar det <3 Min Adam är bara sååå bäst ;)
Är ledig idag men fick ändå gå upp 6 imorse för att få skjuts hem av Mirjam & så har ju Adam skola så han var ju tvungen o dra xd 
Har iiingen aning om vad som händer idag, ska nog sova lite snart o sen ska jag nog fixa mig o försöka hitta på nått ^^
Men men, hare bra. Puss på er ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela