.

Skolstart ;p

Publicerad 2009-08-17 13:35:54 i Allmänt,

Hej hej (:
Började gymnasiet idarå (plusgymnasiet-stylist). Ganska ok ändå.. fast typ alla ser ut som största snobbarna så man känner sig väldigt fattig o ful..
Alla kollar snett på en också o de e ganska obehagligt men det blir väl bättre ?

Saknar min sötis Adam <3 ): Vi ses ju snart men ändå sjukt jobbigt !

Augustifest i helgen, kmr bli sjukt nice!! (:
Då får jag va med min Adam o massa vänner ^^  
Rix fm på torsdag, det blir det också & gå och kolla på.

Har köpt en ny väska, tyckte den var för stor först men nu tkr jag bara om den mer & mer ;D  Ska nog köpa ännu en väska när jag får studiebidraget xd

Aja.. onödig information ^^
Hare bäst, puss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela